2011. szeptember 26., hétfő

Gránátlmás esküvői torta - wedding cake wit pomegranate


Zsófi, a menyasszony több emailváltás után említette, hogy Bence, a vőlegény nagyon szereti a gránátalmát. és amúgy is újév előtt lesz az esküvőjük, aminek az egyik jellegzetes étele a gránátalma. Meg az esküvői baldachinjukon is gránátalma lesz. Meglódult a fantáziám, keresgéltem a neten, és meglepve tapasztaltam, hogy nem nagyon találok gránátalmás tortát. Így még nagyobb volt  kihívás, hiszen nem volt előttem mint, vagy segédanyag. Úgyhogy a szüleim kertjében laposan megnéztem a gránátalma virágát, és rájöttem, hogy tudnám meggyurmázni. Ilyen lett, nekem nagyon tetszik! Két kísérőtorta is volt hozzá, az ízek pedig: piskóta narancsos csokikrémmel, csokoládétorta, puncstorta.

1 megjegyzés:

  1. Fú, de gyönyörű! A több emeletes tortákat hogy kell egyébként fölszelni? Mert pl. gondolom, senki se kap 3 tortaemeletnyi gigamega szeletet. ;) (Vagy igen?) Vagy szeletelés előtt szét kell cincálni a nagy tortát emeleteire? (Az meg olyan snassz lenne. ;) )

    VálaszTörlés