2011. augusztus 8., hétfő

Hiányzó gyerek torták-Missing children's cakes

Úgy esett, hogy néhány gyerekeknek készült torta kimaradt a blogból, csak a kategóriájukhoz tettem be. Most pótolom.
These are cakes I made earlier but somehow I didn't post the yet.Enjoy! :)
Ári 8. születésnapjára, belül csokitorta tejszínes sárgabarackos töltelékkel. Előző nap szóltak, hogy kéne, nem volt semmi otthon hozzá, így nem volt időm túl sokat matatni vele. -Ari's birthday cake on his 8th bday. Chocholate cake with whip and apricots. I was sked to make it a day before the party, so I didnt have too much time to work on it.
Liora 4. születésnapjára készült, ez volt az első csokis-barackos. Liora's 4th birthday, the first chocholate-apricot one.
Beni tortája, 4. születésnapra. Az első "brutálcsokis" torta. Beni's cake for 4th birthday. The first "brutalchocholate" cake.
 Roni Hello Kittyje, sajnos nem jól tűrte a pakolászást. Krém nélküli csokitorta volt. Roni's cake, unfortunately a bit fallen appart. It was a chocholate cake without filling.

Nem is tudom, hogy maradt ez ki: 8 lány közös bát micvájára készítettem, belül meggyes piskót volt csokikrémmel. I really don't know how come I didn't put this on the blog yet. It was made for 8 girl's bat mitzvah.  Inside it was sponge cake with sourcherry and chocholate cream.

1 megjegyzés:

  1. Most jobb! Rákattintottam és kiderült mi van belül! Aranyos a brutálcsokis torta! Az én tapasztalatom, hogy ha hirtelen kell valamit megalkotni, és ilyenkor az ember azt veszi elő - ami otthon van - sokkal jobb dolgok születhetnek! Különben is szeretek variálni. Csak aztán meg ne kelljen idővel ismételni, mert én akkor már nem biztos, hogy emlékszem arra, hogy AKKOR mi volt éppen otthon. Többször jártam igy. Én is szeretem a tortákat, főleg a nagyon töményeket baracklekvárral, meggyel lazitani, felnőtteknek pici rum is jár abba a "lazitásba", már csak az illat kedvéért is. Meg régi-régi szakácskönyvekben kutakodni, néha megcsinálok valamit, de fogalmam sincs mi lesz belőle. Ilyen volt egy bizonyos "Muszka torta" - a végén úgy nézett ki, mint amikor a fekete földre elkezd hullani a hó! Én is elámultam! További szép napot!mari

    VálaszTörlés