2011. július 9., szombat

Meglepetés születésnapi - Surprise birthday cake

Ezt a tortát nagyon rég rendelték tőlem, csak többrendbeli bárányhimlő fertőzések akadályozták a kivitelezést. Aki kapta, egy nagyon különleges közösség rabbijának a felesége. Én különösen hálás vagyok neki, mert rengeteget segített nekem a tortázás beindításában: folyamatosan szerzi nekem a megrendeléseket, egyiket a másik után. Ezért nagy öröm volt részt venni a szervezkedésben, hogy a közösségük meglepje őt.
Ráadásul régóta szerettem volna egy ilyen rózsaszín-barna kombinációjú tortát csinálni. Ez most az aktuális kedvenc tortám!

This cake was made for a rebecen's birthday. She helps me sooooo much with the caking: she keeps on bringing me new orders. Thats why I was so happy to take part in surprizing her on her birthday- well that as long time go just some chickenpox came accross and the party as postponed. But finally here it is my new very favourite cake!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése